Sleva 10 % na celou objednávku pro prvních deset z Vás ♡

Podmínky ochrany osobních údajů

1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto zásady ochrany osobních údajů (dále jen „zásady“) vysvětlují, jakým způsobem společnost
    [Doplň název firmy / IČO / DIČ / sídlo / kontaktní údaje]
    (dále jen „prodávající“ nebo „správce“) zpracovává osobní údaje zákazníků v souvislosti s provozem internetového obchodu Tapytap.cz.

  2. Správce postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s právními předpisy, zejména s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.


2. Jaké údaje zpracováváme

  • Jméno a příjmení

  • Fakturační a doručovací adresa

  • E-mailová adresa

  • Telefonní číslo

  • Údaje o objednávce (objednané zboží, cena, způsob platby a dopravy)

  • Historie komunikace se zákazníkem


3. Účely zpracování osobních údajů

Osobní údaje zpracováváme za účely:

  1. Uzavření a plnění kupní smlouvy – vyřízení a doručení objednávky, komunikace se zákazníkem.

  2. Plnění právních povinností – vedení účetnictví, daňové doklady.

  3. Oprávněného zájmu správce – ochrana právních nároků, evidence pohledávek, základní přímý marketing (zasílání newsletteru jen se souhlasem).

  4. Marketingu na základě souhlasu – zasílání obchodních sdělení, newsletterů, remarketing (pokud je zákazník výslovně odsouhlasí).


4. Předávání osobních údajů třetím osobám

  1. Osobní údaje mohou být předávány třetím stranám pouze v rozsahu nutném pro zajištění plnění kupní smlouvy (dodání zboží).

  2. Konkrétně mohou být údaje předány:

    • smluvním dopravcům (např. Česká pošta, Zásilkovna, PPL) – za účelem doručení zboží,

    • smluvním dodavatelům, kteří zajišťují expedici zboží přímo zákazníkovi (tzv. dropshipping).
      Tito dodavatelé obdrží pouze údaje nezbytné pro doručení zboží (jméno, příjmení, adresa, email a telefonní kontakt).

  3. Tyto třetí osoby jsou vázány povinností chránit osobní údaje a používat je výhradně k účelům, pro které jim byly poskytnuty.

  4. Osobní údaje mohou být dále zpřístupněny poskytovatelům IT služeb, účetním a dalším osobám, které pro správce zajišťují podpůrné činnosti.


5. Doba uchovávání osobních údajů

  • Údaje související s plněním smlouvy uchováváme po dobu 3 let od jejího splnění (pro případ reklamací či sporů).

  • Účetní a daňové doklady uchováváme po dobu stanovenou právními předpisy (obvykle 10 let).

  • Marketingová data zpracováváme do doby odvolání souhlasu.


6. Práva subjektů údajů

Zákazníci mají ve vztahu ke svým údajům tato práva:

  • právo na přístup k osobním údajům,

  • právo na opravu nepřesných údajů,

  • právo na výmaz („být zapomenut“),

  • právo na omezení zpracování,

  • právo na přenositelnost údajů,

  • právo vznést námitku proti zpracování,

  • právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Žádosti o uplatnění práv je možné zasílat na e-mail: [uveď e-mail].


7. Cookies

E-shop používá soubory cookies za účelem:

  • správné funkčnosti webu,

  • měření návštěvnosti a analýzy chování uživatelů,

  • personalizace obsahu a marketingu.

Uživatel může nastavení cookies kdykoliv změnit ve svém prohlížeči. Pokud nesouhlasí s použitím cookies pro marketingové účely, může toto použití odmítnout při první návštěvě webu.


8. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto zásady mohou být průběžně aktualizovány.

  2. Aktuální verze zásad je vždy dostupná na webových stránkách e-shopu.

  3. Tyto zásady jsou účinné od 19.9.2025