Podmínky ochrany osobních údajů
1. Úvodní ustanovení
-
Tyto zásady ochrany osobních údajů (dále jen „zásady“) vysvětlují, jakým způsobem společnost
[Doplň název firmy / IČO / DIČ / sídlo / kontaktní údaje]
(dále jen „prodávající“ nebo „správce“) zpracovává osobní údaje zákazníků v souvislosti s provozem internetového obchodu Tapytap.cz. -
Správce postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s právními předpisy, zejména s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
2. Jaké údaje zpracováváme
-
Jméno a příjmení
-
Fakturační a doručovací adresa
-
E-mailová adresa
-
Telefonní číslo
-
Údaje o objednávce (objednané zboží, cena, způsob platby a dopravy)
-
Historie komunikace se zákazníkem
3. Účely zpracování osobních údajů
Osobní údaje zpracováváme za účely:
-
Uzavření a plnění kupní smlouvy – vyřízení a doručení objednávky, komunikace se zákazníkem.
-
Plnění právních povinností – vedení účetnictví, daňové doklady.
-
Oprávněného zájmu správce – ochrana právních nároků, evidence pohledávek, základní přímý marketing (zasílání newsletteru jen se souhlasem).
-
Marketingu na základě souhlasu – zasílání obchodních sdělení, newsletterů, remarketing (pokud je zákazník výslovně odsouhlasí).
4. Předávání osobních údajů třetím osobám
-
Osobní údaje mohou být předávány třetím stranám pouze v rozsahu nutném pro zajištění plnění kupní smlouvy (dodání zboží).
-
Konkrétně mohou být údaje předány:
-
smluvním dopravcům (např. Česká pošta, Zásilkovna, PPL) – za účelem doručení zboží,
-
smluvním dodavatelům, kteří zajišťují expedici zboží přímo zákazníkovi (tzv. dropshipping).
Tito dodavatelé obdrží pouze údaje nezbytné pro doručení zboží (jméno, příjmení, adresa, email a telefonní kontakt).
-
-
Tyto třetí osoby jsou vázány povinností chránit osobní údaje a používat je výhradně k účelům, pro které jim byly poskytnuty.
-
Osobní údaje mohou být dále zpřístupněny poskytovatelům IT služeb, účetním a dalším osobám, které pro správce zajišťují podpůrné činnosti.
5. Doba uchovávání osobních údajů
-
Údaje související s plněním smlouvy uchováváme po dobu 3 let od jejího splnění (pro případ reklamací či sporů).
-
Účetní a daňové doklady uchováváme po dobu stanovenou právními předpisy (obvykle 10 let).
-
Marketingová data zpracováváme do doby odvolání souhlasu.
6. Práva subjektů údajů
Zákazníci mají ve vztahu ke svým údajům tato práva:
-
právo na přístup k osobním údajům,
-
právo na opravu nepřesných údajů,
-
právo na výmaz („být zapomenut“),
-
právo na omezení zpracování,
-
právo na přenositelnost údajů,
-
právo vznést námitku proti zpracování,
-
právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Žádosti o uplatnění práv je možné zasílat na e-mail: [uveď e-mail].
7. Cookies
E-shop používá soubory cookies za účelem:
-
správné funkčnosti webu,
-
měření návštěvnosti a analýzy chování uživatelů,
-
personalizace obsahu a marketingu.
Uživatel může nastavení cookies kdykoliv změnit ve svém prohlížeči. Pokud nesouhlasí s použitím cookies pro marketingové účely, může toto použití odmítnout při první návštěvě webu.
8. Závěrečná ustanovení
-
Tyto zásady mohou být průběžně aktualizovány.
-
Aktuální verze zásad je vždy dostupná na webových stránkách e-shopu.
-
Tyto zásady jsou účinné od 19.9.2025
